Bu erkekler ne ister ?

Dennis

Aktif Üye
26 Nis 2020
153
540
93
Valla pes Syka. Şakası bile iç karartıcı. 🤔 Dennis gibi yaşam tarzına sahip biriyle ben...
Aynen Syka, şakası bile... 🧟‍♀️
Bi tarafta satürn 😍
Barış Mançonun, Michael Schumacherin, kendini aşmış, bulușturucu butunleștirici sevgi insanlarının gezegeni, kariyerli ve idealist olan, iyi bir eğitimci ve kalkindirici insanların gezegeni 😍😍😍

Öbür tarafta ay 🧟‍♀️
Gelgitli dengesiz şaka kaldıramayan, alingan gezegen 👻

Gerçi yengeçleri ben çok severim. Onlar benim dertleşme burçlarım😍
 

DAİMON

Psişik Üye
14 Nis 2020
255
1,017
93
Onları kendi elceğizinle evlendirsen de şaşmam yani aslan gücü :love:
Bence de bence de Syka daki bu potansiyeli önceden de farketmiştim 😄

Ama şöyle bir sıkıntı var ki. Dennis le beni neden evlendirme çalışıyorsunuz hep ben onu anlamadım 🤔 ya hu ben halis munis ev kızı gibi biriyim olur mu hiç 🤣 yapma gözünü sevym Syka. Ben öylelelrinin yanından geçmeye korkarım 😂 Çıkmadıgı kız kalmamıştır onun Avrupa da bense gariban gözü açılmamış 😆 Syka davul bile dengi dengine.

😃😃

Hayır bizi yakıştıryonz ya ondan dedim neyimiz yakışıyor ben çok şaşırıyorum. İki aykırı İnsanız.

Ben boğarım öyle birini katil eder beni, 😆

Yne de satürn ün hatırına iki çift knşyoruz o kafi🤗


Öbür tarafta ay 🧟‍♀️
Gelgitli dengesiz şaka kaldıramayan, alingan gezegen 👻

Gerçi yengeçleri ben çok severim. Onlar benim dertleşme burçlarım😍
Ben hariç. Valla senin derdin çekilmez. 🤔
İki güne ya verem edersin ya katil
 

Syka

Büyücü
5 Nis 2020
872
2,822
93
Hayır bizi yakıştıryonz ya ondan dedim neyimiz yakışıyor ben çok şaşırıyorum. İki aykırı İnsanız.
İkinizi birbirinize çok benzetiyorum.

Burdan bakınca bayağı iyi yani. Oldu bu iş. Yarın istemeye geliyoruz. Bak dennis'te zaten kırlar içinde masum mu masum bi kız arıyordu. Ben tatillere gidince gözüm arkada kalmasın diyordu. Yani o tatillerde fink atarken sen evde kalmayı kabul edeceksen😒 oldu bu iş. ( Bak şuan Antalya'da tatilde🤫 mabete yazdı)

😂 Çıkmadıgı kız kalmamıştır onun Avrupa da bense gariban gözü açılmamış 😆 Syka davul bile dengi dengine.
Yok canım olur mu o da aynı senin gibi dışa dönük sadece. Bu özelliği seni yanıltmasın. Eminim senin gibi yere bakan yürek yakandır. Yoksa neden senin gibi birini arasın ? Senin gibi derken istediği şartlar seninle uyuyor o yüzden dedim.

Yalnız ikinizde konuşmayı çok seviyorsunuz arada biriniz susup biriniz dinlerseniz ileride çok sıkıntı çıkmayacağını umuyorum. 🤭


Neyse siz bana daha fazla gıcık olmadan ben kaçayım en iyisi😘 hepinizi seviyorum 😚😊
 
  • Haha
Tepkiler: star53 ve Elysion

Elysion

Psişik Üye
3 Nis 2020
395
1,729
93
Ben de yeni öğrendim kadınlar tekamül etmek için bad boy(dennis in deyimiyle) tercih ediyormuş. Yani @DAİMON bu sayede gerçek sabrı öğrenirsin peygamber olamasan da evliya olur cennetlik olursun @Dennis in sayesinde ;) İyi tarafından bak, sabredip kesip biçmezsen onun yaşamasına izin verirsen ödülün büyük olur 😊
 
  • Like
Tepkiler: Syka ve star53